Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Πλησιάζοντας οι εκλογές…

Σε λίγες ημέρες ο Λαός της Αιτωλοακαρνανίας θα κληθεί να επιλέξει το νέο Περιφερειάρχη καθώς και τους Περιφερειακούς Συμβούλους για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ανάμεσα σ’αυτούς συγκαταλέγομαι κι εγώ στηρίζοντας τον συνδυασμό «Όλα από την αρχή», με Υποψήφιο Περιφερειάρχη το Νεκτάριο Φαρμάκη, έχοντας πλήρη συνείδηση και απόλυτη εμπιστοσύνη στην αξία του και στον τρόπο διαχείρισης των προβλημάτων που απασχολούν την Περιφέρειά μας. 
Όλοι εμείς που βρισκόμαστε δίπλα του και τον στηρίζουμε, αγωνιστήκαμε, ο καθένας για τον εαυτό του πρωτίστως όμως, για τον συνδυασμό μας. 

Φίλες και φίλοι, συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,

Μέχρι σήμερα, δεν στηρίχτηκα σε κανέναν Πολιτικό όπως και δεν υποστηρίχθηκα από κανένα πολιτικό πρόσωπο, είτε Υπουργό, είτε Βουλευτή. Τα οκτώ χρόνια της θητείας μου, ως Νομαρχιακή Σύμβουλος αλλά και από την θέση της Αντινομάρχου, εργάστηκα και προσέφερα το μέγιστο των δυνατοτήτων μου, ενώ τα τελευταία 17 χρόνια εργάζομαι στα Γραφεία της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, στην γενέτειρά μου, το Μεσολόγγι, ως Προϊσταμένη Διοικητικός Υπάλληλος - κλάδος Π.Ε. Διοικητικού – Οικονομικού. Είχα, δε, την ευκαιρία να αποκτήσω φίλους σε όλη την Περιφέρεια επάνω στους οποίους στηρίζω την επανεκλογή μου. 



Με την βοήθεια τού Θεού και έχοντας δίπλα μου την οικογένειά μου, ξεκίνησα την προεκλογική μου ενημέρωση στις πόλεις και τα χωριά της Αιτωλ/νίας φθάνοντας ακόμη και στους πιο απομακρυσμένους οικισμούς του Νομού μας. Παντού, γεύτηκα την αγάπη, την αποδοχή, την εκτίμηση και κυρίως το χαμόγελο και τις ευχές των κατοίκων. 


Μου δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσω με τους ανθρώπους των περιοχών αυτών και να ανταλλάξουμε απόψεις σε διάφορα θέματα. Έχοντας πλήρη συναίσθηση των λεγομένων μου αλλά και της σκληρής καθημερινότητας της Χώρα μας, ουδέποτε υποσχέθηκα το παραμικρό, ούτε έταξα μα ούτε και ωραιοποίησα την επόμενη ημέρα. Μοναδική μου υπόσχεση, είναι και θα παραμείνει, η υπεράσπιση και η στήριξή μου στον υπέροχο Λαό της Αιτωλοακαρνανίας και στον αγώνα για απόκτηση όλων όσων αξίζει. 

Αιτωλοακαρνάνισσες και Αιτωλοακαρνάνες,

Στις 26 Μαΐου δεν θα πρέπει να λήψει κανείς από την κάλπη. Καλούμαστε, όλοι, με ελεύθερη συνείδηση, να επιτελέσουμε το εθνικό μας χρέος, επιλέγοντας τους καλύτερους και τους ικανότερους για την Αιτωλοακαρνανία. 

Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας,



Παναγιώτα (Νάγια) Ι. Δακαλάκη

πρώην Αντινομάρχης Αιτωλοακαρνανίας

Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τον Συνδυασμό 

«Όλα από την Αρχή», 

με Υποψήφιο Περιφερειάρχη, το Νεκτάριο Φαρμάκη.