Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017

Είμαι απ´ το Μεσολόγγι, την Ελλάδα και την Ευρώπη!

Γράφει ο Πέτρος Φάκος

Γεννήθηκα στο Μεσολόγγι, είμαι Έλληνας! Είμαι υπερήφανος γι’ αυτές μου τις ιδιότητες, παρ΄ ότι τις απέκτησα κατά τύχη επειδή οι γονείς και οι παππούδες μου ήταν απ’ αυτή την περιοχή. Το ίδιο υπερήφανος αισθάνομαι επειδή αυτή η κουκκίδα στο χάρτη που γεννήθηκα και κατάγονται οι παππούδες μου, ανήκουν σε μια ήπειρο που λέγεται ΕΥΡΩΠΗ. Αυτό είναι ένα γεγονός που δεν πρόκειται ν’ αλλάξει στον αιώνα τον άπαντα. Γι’ αυτό είμαι Έλληνας πατριώτης και στον ίδιο βαθμό, Ευρωπαίος πατριώτης.

Όσο κι αν με πληγώνουν, μερικές φορές, οι πρακτικές των πολιτικών, οικονομικών και πνευματικών ελίτ της Ευρώπης και μ’ ενοχλούν οι αντιθέσεις Βορρά – Νότου, η γραφειοκρατεία της, η ανισοδυναμία ευκαιριών των κατοίκων της και όλα τα στραβά της, παραβλέποντας ότι τα προβλήματα αυτά υπάρχουν και στην ιδιαίτερη πατρίδα μου και μάλιστα σε αυξημένο βαθμό, γνωρίζω κατά βάθος, ότι μόνο εκεί μπορώ να προστρέξω άλλοτε βολικά, άλλοτε εκ πεποιθήσεως, για βοήθεια και αλληλεγγύη, όταν τα έχουμε κάνει μούσκεμα. Γιατί μόνο σ’ αυτή την ήπειρο έχουν εδραιωθεί οι αξίες της ισότητας, της αδελφοσύνης και της δημοκρατίας.

Στο κάτω κάτω της γραφής σε ποια άλλη ήπειρο οι κάτοικοί της κινούνται το ίδιο ελεύθερα; Μπορούν να κάνουν δουλειές σ’ αυτή την ήπειρο ελεύθερα, συναλλάσσονται με το ίδιο νόμισμα ή έστω το κοινά αποδεκτό και οι νέοι της σπουδάζουν ελεύθερα, μεταφέροντας γνώσεις, εμπειρίες και εκπαιδευτικά συστήματα στην ιδιαίτερη πατρίδα τους;

Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί εξαιτίας των αποτελεσμάτων των Ολλανδικών εκλογών, μπορώ και πάλι να πω: ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΥΡΩΠΗ! Γιατί, όχι μόνο δικαιούμαι, αλλά υποχρεούμαι να προσβλέπω, στο μέλλον, σε μια ενιαία οικονομική, εξωτερική και στρατιωτική πολιτική. Γιατί κανένα κράτος της Ευρώπης από μόνο του, σήμερα, δεν μπορεί να σταθεί επάξια πολιτικά, οικονομικά και στρατιωτικά στον σημερινό παγκόσμιο συσχετισμό δυνάμεων, πολύ δε περισσότερο η ιδιαίτερη πατρίδα μου.

Γι’ αυτό λοιπόν αισθάνομαι την ανάγκη, όχι μόνο να καταδικάζω απερίφραστα, αλλά μέχρι και να τους κόψω την ΚΑΛΗΜΕΡΑ, όσους λαϊκιστές, ανιστόρητους, αμαθείς και τυχοδιώκτες εμπλέκουν στην ρητορική τους την δήθεν τιμωρητική διάθεση της ΕΥΡΩΠΗΣ απέναντί μας και την ενδεχόμενη επιστροφή στο εθνικό μας νόμισμα, μόνο και μόνο για να καλύψουν τις δικές τους πομπές, τις δικές τους ανεπάρκειες και ν’ αποκρύψουν τους δικούς τους ανομολόγητους σκοπούς. Όχι γιατί δεν είναι Ευρωπαίοι πατριώτες! Γιατί δεν είναι καν Έλληνες πατριώτες!

 

 

 

Αναδημοσίευση από το e-fakos.blogspot.com