Η θεατρική παράσταση «Τα Ημερολόγια της Εδέμ» θα παρουσιαστεί στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Οι Φίλοι της Μουσικής Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ»

Το θέατρο act Πάτρας με πολύ μεγάλη χαρά παρουσιάζει, σε συμπαραγωγή με το Θέατρο Χωρίς Αυλαία, τη νέα θεατρική παράσταση με τίτλο : «Τα Ημερολόγια της Εδέμ» η οποία θα παρουσιαστεί και στο Μεσολόγγι το Σάββατο 18 Μαρτίου 2017, στις 9 το βράδυ, στον Πολυχώρο Πολιτισμού «Οι Φίλοι της Μουσικής Δ. ΣΟΛΩΜΟΣ» (Αθ. Ραζή-Κότσικα 7, στον Πεζόδρομο της Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου).
Πρόκειται για μια κωμική παράσταση βασισμένη στο «Ημερολόγιο του Αδάμ και της Εύας» του Αμερικανού συγγραφέα Μαρκ Τουέιν, ανάμεσα στα πιο γνωστά βιβλία του οποίου είναι «οι Περιπέτειες του Τομ Σώγιερ» και «οι Περιπέτειες του Χάκλμπερι Φιν».



Ο Αδάμ και η Εύα είναι δύο πρόσωπα σύμβολα της μάχης των δύο φύλων, όπως αυτή αντανακλάται μέσα από την ευφυή, χιουμοριστική ματιά του Μαρκ Τουέιν. Από τον κήπο της Εδέμ έως τη σύγχρονη Νέα Υόρκη, οι συγκρούσεις αντρών και γυναικών παραμένουν αναλλοίωτες μέσα στο πέρασμα των αιώνων και την εξέλιξη του είδους. Μήπως είναι αυτές ακριβώς οι συγκρούσεις που, τελικά, οδηγούν στην αρμονική συνύπαρξή των δύο φύλων;
Το Θέατρο Χωρίς Αυλαία παρουσιάζει τη δική του θεατρική προσέγγιση στον τόσο γνωστό αυτό μύθο, σε μια απολαυστική παράσταση πλούσια σε κίνηση και εικαστική αφήγηση.  

Σκηνοθεσία, διασκευή  κειμένου: Δημήτρης Σιούντας
Σκηνογραφία, κινησιολογία: Κωνσταντίνα Αντωνιάδου
Πρωτότυπη μουσική : Περικλής Σιούντας
Φωτισμοί:  Τηλέμαχος Τσαρδάκας
Παίζουν οι ηθοποιοί: Σοφία Νικολετάκη, Γεωργία Ηλιοπούλου,
                                     Τόλης Κοκκινόπουλος, Ανδρέας Μαρκάκης
Φυσαρμόνικα: Ανδρέας Μαρκάκης
Οργάνωση - Παραγωγή: Τηλέμαχος Τσαρδάκας
Φωτογράφιση: Περικλής Παπανδρεόπουλος
Σχεδιασμός Αφίσας: Studio Ampersant
 Διάρκεια: 70 λεπτά
Εισιτήρια: 8 € γενική είσοδος , 7 € προπώληση
Σημεία προπώλησης:    AVANT GARDE (Χαριλάου Τρικούπη 11)
                                          COPY EXPERT (Ευγενίδου 6)
                                        

Βιογραφικά συντελεστών:
Δημήτρης Σιούντας
Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Αθηνών(Γ. Θεοδοσιάδη)το 1989 και από το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών (με άριστα) το 2009. Συνεργάστηκε ως ηθοποιός με τα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρόδου και Ιωαννίνων, την ομάδα «Θέαμα» και το Εθνικό Θέατρο. Από το 1997 έως το 2005 εργάστηκε ως εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού στη Μουσική Σχολή «Εμμέλεια» στη Ναύπακτο, όπου σκηνοθέτησε πλήθος μουσικοθεατρικών παραστάσεων. Την ίδια περίοδο συνεργάζεται με τη Θεατρική Ομάδα Ναυπάκτου, όπου  σκηνοθέτησε έργα των: Χ. φον Κλάιστ, Θ. Ουάιλντερ, Α.Τσέχωφ, Κ.Μουρσελά και Μ.Καραγάτση. Από το 1999 εργάζεται ως εκπαιδευτικός Θεατρικής Αγωγής, σε σχολεία της περιοχής. Την περίοδο 2005-2007 υπήρξε διευθυντής του θεατρικού τμήματος της Πολυφωνικής Χορωδίας Πάτρας. Δίδαξε σε σεμινάρια θεάτρου των Κ.Ε.Ε., της Ν.Ε.Λ.Ε. και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το 2007 ανεβάζει τη μουσικοθεατρική παράσταση «Ούτε εγώ ήμουν εκεί, ούτε εσείς να το πιστέψετε» (βασισμένη σε ελληνικά λαϊκά παραμύθια). Το 2009 και 2010 συνεργάστηκε με το Πνευματικό κέντρο Δήμου Πυλλήνης και το σύλλογο «Ναύπακτος-Πολιτιστικές Διαδρομές». Το 2012 επανιδρύει το «Θέατρο Χωρίς Αυλαία», όπου σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Έρως νοσταλγός» βασισμένη σε κείμενα του Αλ.Παπαδιαμάντη. Συνεργάζεται με το Παραδοσιακό Καλλιτεχνικό Εργαστήρι Αγρινίου, όπου σκηνοθετεί τις «Εκκλησιάζουσες» του Αριστοφάνη (2014). Το 2015 παρουσιάζει με το «Θέατρο Χωρίς Αυλαία» το έργο «Το κορίτσι που ζήτησε μια βελόνα, μια απλή βελόνα». Έγραψε το κείμενο και σκηνοθέτησε την αναπαράσταση της Ναυμαχίας της Ναυπάκτου, στα πλαίσια του εορτασμού της 443ης επετείου (2014), καθώς αυτές του 2015 και του 2016.

Κωνσταντίνα Αντωνιάδου
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ορεστιάδα, όπου για πολλά χρόνια υπήρξε μέλος του Λυκείου Ελληνίδων και του Καλλιτεχνικού Εργαστηρίου του Δήμου όπου ασκήθηκε στη ζωγραφική τέχνη.  Σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ασκήθηκε στην υποκριτική στο θεατρικό εργαστήρι του ΔΗΠΕΘΕ Ρόδου, παίζοντας  σε παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕ  με σκηνοθέτες τον Νίκο Χατζηπαπά, τη Ρεγγίνα Καπετανάκη,  και τον Κώστα Κατσουλάκη («Ιστορίες του παππού Αριστοφάνη» του Δ. Ποταμίτη «Σχολείο Γελωτοποιών» του Μισέλ ντε Γκελντερόντ , κ.α. καθώς και σε παραγωγές θεάτρου δρόμου). Έζησε στην Αφρική παραδίδοντας  μαθήματα ελληνικού παραδοσιακού χορού, ταξίδεψε σε  Ινδία και Νεπάλ όπου ήρθε  σε επαφή με τη γιόγκα, και αργότερα στην Αθήνα με την τέχνη του Τάι Τσι, το σύγχρονο χορό και το σωματικό θέατρο.  Στη Ναύπακτο, όπου ζει τα τελευταία 20 χρόνια, σκηνογραφεί και παίζει σε παραστάσεις των θεατρικών ομάδων «Εμμέλεια» και  «Θ.Ο.Ν.»,  ασκεί το επάγγελμα της εκπαιδευτικού, παρουσιάζοντας περισσότερες από 30 παραστάσεις με παιδιά. Ίδρυσε  με τον Δημήτρη Σιούντα την εταιρία «Θέατρο Χωρίς Αυλαία» που κάνει παραστάσεις σε Ναύπακτο, Πάτρα, Μεσολόγγι, Αγρίνιο, Αθήνα.


Περικλής Σιούντας
 Αποφοίτησε από το Μουσικό Σχολείο Πάτρας και φοιτά στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με ειδίκευση στο Ακορντεόν, όπου έχει παρακολουθήσει και μαθήματα σύνθεσης.  Έχει συνθέσει πρωτότυπη μουσική  για τις παραστάσεις: "Το κορίτσι που ζήτησε μια βελόνα, μια απλή βελόνα" (Θέατρο Χωρίς Αυλαία) και "Όταν Δεν" (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας).