Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Γιατρός με "περγαμηνές" ο νέος διοικητής των νοσοκομείων της Αιτωλοακαρνανίας

Νέους διοικητές απέκτησαν ακόμα 11 δημόσια νοσοκομεία χθες , ύστερα από τις εισηγήσεις της αρμόδιας Επιτροπής Αξιολόγησης. Στη Νοσηλευτική Μονάδα Αιτωλοακαρνανίας διοικητής ορίζεται ο ιατρός Δημήτρης Μιχάλης, καταγόμενος από το Αγρίνιο.

Πρόκειται για μια μεγάλη έκπληξη καθώς το όνομα του δεν είχε διακινηθεί στις διεργασίες του προηγούμενου διαστήματος. Η επιλογή του Δημήτρη Μιχάλη αιφνιδίασε ακόμη και τα στελέχη του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ στα οποία είχε σχηματιστεί η βεβαιότητα πως νέος διοικητής θα είναι ο Θανάσης Τορουνίδης.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες ωστόσο ο νέος διοικητής εάν και δεν σχετίζεται ιδιαίτερα με τον ΣΥΡΙΖΑ εντούτοις χαίρει μεγάλης εκτίμησης σε συγκεκριμένους παράγοντες του υπουργείου Υγείας. Η επιλογή του μάλιστα, σύμφωνα με όσα διαρρέονται, υποδηλώνει πως η διαδικασία δεν ήταν εξ΄ αρχής κατευθυνόμενη υπερ συγκεκριμένων προσώπων. Δικαιώθηκαν μάλιστα όσοι το τελευταίο διήμερο έκαναν λόγο για εκπλήξεις .

Ο Δημήτριος Μιχάλης είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση στη Γενική Ιατρική και μετεκπαίδευση στην υπέρταση στο Ερευνητικό Αντιϋπερτασικό Ιατρείο του Πανεπιστημίου Αθηνών, στην Επείγουσα Προνοσοκομειακή Ιατρική στο ΕΚΑΒ και στη Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας και Δημόσιας Υγείας. Έχει διατελέσει διευθυντής ΕΣΥ στο Κέντρο Υγείας Αλιάρτου και ιδιώτης γιατρός. Έχει καταγωγή από το Αγρίνιο με το οποίο διατηρεί στενούς δεσμούς.

Ο κ. Μιχάλης σε δήλωση του για την επιλογή του στη διοίκηση του νοσοκομείου τονίζει:

"Ευχαριστώ όλους για τις ευχές που πολλοί φίλοι σπεύσατε να δώσετε και από εδώ και από το τηλέφωνο. Όμως, την λογική μου χαρά έρχεται να σκιάσει η διαπίστωση του πόσο μικροί άνθρωποι είμαστε ενίοτε.

Πρίν καλά –καλά στεγνώσει το μελάνι της ανακοίνωσης του Υπουργείου Υγείας για 11 νέους Διοικητές, κάποιοι προσπαθούν να υποσκάψουν την αποστολή τους.

Ενημερώνω λοιπόν πώς δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ, δεν είμαι ΑΝΤΙΣΥΡΙΖΑΙΟΣ. Ούτε ΠΑΣΟΚΟΣ ή Αντι-ΠΑΣΟΚΟΣ, ΝΔτης ή Αντι-ΝΔτης, ή ότι άλλο. Δεν αξιολογήθηκα για την κομματική μου ταυτότητα, αλλά για τα προσόντα μου και τις ικανότητές μου.

Είμαι πολίτης που πονάει τον τόπο του και συμμετέχει στα κοινά από πολλά μετερίζια. Που προβληματίζεται και κρίνει πολιτικές επιλογές και επικοινωνιακές πρακτικές των εχόντων εξουσία. Έτσι οφείλει να είναι κάθε πολιτικό ον κατά τους προγόνους μας.

Αν κάποιοι θέλουν για τις θέσεις ευθύνης μόνον πολιτικές ταυτότητες, τότε, ναι, δεν είμαι εγώ αυτός. Προσωπικά στήριξα πολλές από τις επιλογές της τωρινής κυβέρνησης, όπως κριτίκαρα και άλλες που κατά την πολιτική μου κρίση δεν ήταν οι δοκιμότερες.

Σαφώς και θα στηρίζω τις πολιτικές επιλογές στην υγεία και ειδικά στον τομέα ευθύνης μου, όμως αυτό δεν μου απαγορεύει να έχω προσωπικές απόψεις επί των δημοσίων δρώμενων και να τις διατυπώνω ευθαρσώς. Αυτό διακρίνει τους ανθρώπους που έχουν «μη στρατευμένη» πολιτική κρίση.

Οι ειλικρινείς πολίτες και συμπολίτες μου περιμένω να με κρίνουν με κριτήριο το αν είναι ειλικρινής ή «στρατευμένη» η άποψή μου και κυρίως από το έργο που θα παράξω με τη συνδρομή όλων αυτών που υπερβαίνοντας τέτοιες μικρότητες, θα σταθούν δίπλα μου για το καλό των συμπολιτών μας..

Κάποιοι δυστυχώς βιάζονται να με «ακυρώσουν» επειδή έχω το θάρρος της γνώμης μου. Φαίνεται πως αυτό για κάποιους δεν αποτελεί προσόν."

Πως περιγράφει ο ίδιος την πορεία του:

Γεννήθηκα στο Αγρίνιο Αιτωλ/νίας το 1956. Το 4ο παιδί από επτά αδέλφια από γονείς φτωχούς γεωργούς, καπνοπαραγωγούς κατά βάση.

Δημοτικό: Παρακολούθησα το Δημοτικό σχολείο στο Αγρίνιο (2ο και 14ο Δημοτικό Σχολείο).

Γυμνάσιο: Έδωσα εισαγωγικές στο Γυμνάσιο Αρρένων Αγρινίου, όπου και πέτυχα, και αμέσως έλαβα μεταγραφή και αναχώρησα για την Αθήνα όπου ολοκλήρωσα τη μέση εκπαίδευση στο 25ο αρρένων Αθηνών. Το σχολείο αυτό ήταν από τα πρότυπα των Αθηνών με τεράστια ποσοστά επιτυχιών στις εισαγωγικές για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Έχοντας την τύχη να θητεύσω κοντά σε αξιόλογους εκπαιδευτές, με τη συνδρομή τους, διακρίθηκα σαν πρώτος μαθητής του σχολείου και -κατά την αποφοίτησή μου- βραβεύτηκα από τον τότε υπουργό Παιδείας κ. Ι. Βαρβιτσιώτη

Πανεπιστήμιο: Εισήχθηκα αμέσως μετά το πέρας της μέσης εκπαίδευσης, πρώτος στην Ιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης και 22ος στην Ιατρική Αθηνών την οποία και επέλεξα για τις σπουδές μου, από όπου και αποφοίτησα.

Πρόσθετες σπουδές: Στο διάστημα των σπουδών μου μετέβαινα συχνά και στον Καναδά -για οικογενειακούς λόγους, όπου ζούσαν μέλη της οικογένειάς μου- ενώ στα έτη 1985-1990 παρέμεινα εκεί για μεγάλα διαστήματα -κυρίως για οικογενειακούς λόγους- όπου εκμεταλλευόμενος την εκεί παραμονή μου παρακολούθησα κάποια άτυπα ιατρικά προγράμματα, αλλά κυρίως παρακολούθησα Τμήματα ξένων γλωσσών, τόσο στο Platon College, όσο και McGill University στο Montreal του Καναδά.

Ειδίκευση: Το 1990, έχοντας ήδη εκπληρώσει και τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις, αποφασίζω να αρχίσω ειδίκευση. Έχοντας γνωρίσει στον Καναδά από κοντά το ρόλο της γενικής / οικογενειακής ιατρικής και τη σαγήνη της διαπροσωπικής σχέσης του προσωπικού γιατρού με τον ασθενή / πολίτη, αποφάσισα να ακολουθήσω τη Γενική/ Οικογενειακή Ιατρική. Ξεκίνησα ειδίκευση στο Γ.Ν. Νέας Ιωνίας «Αγία Όλγα», ενώ σημαντικά Τμήματα κατά την ειδίκευση έκανα σε άλλα αξιόλογα νοσοκομεία όπως το Γενικό Κρατικό («Γ. Γεννηματάς») των Αθηνών και το Νοσ. Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» στην Αθήνα. Ολοκλήρωσα την ειδίκευση το 1993 και έλαβα κατόπιν των σχετικών εξετάσεων το σχετικό τίτλο ειδικότητας.

Εργασία:

Παρούσα θέση: Επιστημονικός Υπεύθυνος και Ιατρός στο Πολυιατρείο Υγεία, στην Αλίαρτο Βοιωτίας από τον Ιούνιο του 2013.

Προηγούμενες θέσεις:

-Ιατρός ΙΚΑ Πατησίων στην Αθήνα και παράλληλα Ιδιώτης Ιατρός,

-Ιατρός του ιδιωτικού φορέα Επείγουσας Ιατρικής «Interamerican Βοηθείας» και του αντιστοίχου φορέα της εταιρείας «Ασπίς -Πρόνοια»

-Επιμελητής Α’ ΕΣΥ στο Κέντρο Υγείας Αλιάρτου από 1996 έως 2000

-Διευθυντής ΕΣΥ: Διευθυντεύων από το 1998 και Οργανικός Διευθυντής από το 2000 έως το 2013 στο Κέντρο Υγείας Αλιάρτου.


Αναδημοσίευση από το agrinionews.gr