Πως ξεκινάει κανείς την
ψηφιακή παρουσία μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού; Στο σεμινάριο του
Σαββάτου 28.12, θα γίνει εισαγωγή στο κομμάτι του digital marketing και τις
σύγχρονες τάσεις, θα γίνει παρουσίαση μεθοδολογιών και εργαλείων, ενώ θα δοθούν
και συγκεκριμένες προτάσεις για την οργάνωση ενός τμήματος/ της λειτουργίας του
marketing για μία επιχείρηση ή έναν οργανισμό.
🗓 Σάββατο 28.12.2019
🕘 18:00
📌 Τοπικός Κόμβος_Local HUB
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
🕘 18:00
📌 Τοπικός Κόμβος_Local HUB
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
Ο Σπύρος Τζώρτζης είναι Digital Marketing Manager και
Trainer στη Sociality, μία κοοπερατίβα ψηφιακής επικοινωνίας με έδρα την Αθήνα.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ και
κάτοχος του Professional Diploma in Digital Marketing (ALBA Business School).
Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως Account Executive στην Ogilvy Athens και ως
εισηγητής σε σεμινάρια γύρω από την ψηφιακή επικοινωνία στο HIGGS (Higher
Incubator Giving Growth & Sustainability) και στο ΑΝΤ1 MediaLab. Τέλος,
συμμετείχε ως Digital Strategist στην ομάδα που αναδείχθηκε νικήτρια στον
διαγωνισμό Brandhackers, ένα brand hackathon για startups που πραγματοποιήθηκε
πρώτη φορά στην Αθήνα τον Οκτώβριο 2019.
Δήλωσε την συμμετοχή σου:
https://forms.gle/NrozK6Z6UF8ERfNv5
Περιορισμένος αριθμός συμμετοχών (25 συμμετοχές)
Προαιρετική Οικονομική Ενίσχυση: 15€
(7,5€ για την ενίσχυση του Messolonghi By Locals,
7,5€ για την ενίσχυση του Ειδικού Σχολείου Μεσολογγίου)
Δήλωσε την συμμετοχή σου:
https://forms.gle/NrozK6Z6UF8ERfNv5
Περιορισμένος αριθμός συμμετοχών (25 συμμετοχές)
Προαιρετική Οικονομική Ενίσχυση: 15€
(7,5€ για την ενίσχυση του Messolonghi By Locals,
7,5€ για την ενίσχυση του Ειδικού Σχολείου Μεσολογγίου)