Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Ούτε ο Θ. Παπαθανάσης στη λίστα της Ν. Δ. στην Αιτωλοσκαρνανία

Με δήλωσή του ο πρώην δήμαρχος Ναυπάκτου, Θανάσης Παπαθανάσης κάνει γνωστό οτι δεν θα ειναι υποψηφιος βουλευτής με τη ΝΔ στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.

Στη δήλωση σημειώνει:

"Με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, το κόμμα της Ν.Δ. και τον πρόεδρο της Αντώνη Σαμαρά, για την τιμή που μου έκαναν να με προτείνουν υποψήφιο βουλεύτη Αιτολωακαρνανίας στις επερχόμενες εθνικές εκλογές.

Η εμπιστοσύνη τους στο προσωπο μου αποτελεί για μένα ικανοποίηση αλλά και επιβράβευση για όλα όσα έχω προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια μέσα από την ενασχολησή μου με τα κοινά του τόπου.

Οι δύσκολες ώρες που διανύουμε σαν χώρα, μας κάνει όλους να αναλογιστούμε την ευθύνη που φέρουμε για την πορεία αυτού του τόπου! Θα ήθελα να ενημερωσω οτι δεν θα ειμαι υποψήφιος στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου αλλά θα είμαι παρών σε αυτή την προσπάθεια.

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω και όλους εκείνους τους πολίτες της Αιτολωακαρνανίας, που από την πρώτη στιγμή που ακούστηκε το ονομά μου για υποψήφιος στις επερχόμενες εθνικές εκλογές, έδειξαν το ενδιαφέρον και την στήριξη τους στο προσωπό μου."