Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Παρασκευή Κατσιώπη: "συμμετέχω για να αγωνιστώ ωστε να μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος"

Με τη ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία η εκπαιδευτικός Π. Κατσιώπη

Στο ψηφοδέλτιο Αιτωλοακαρνανίας της Νέας Δημοκρατίας συμμετέχει η Παρασκευή Κατσιώπη, εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η Παρασκευή Κατσιώπη διδάσκει σε δημοτικό σχολείο του Αγρινίου. Παράλληλα σπουδάζει στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και στο ΜΠΣ του Πανεπιστημίου Αιγαίου στις «Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης».

Στη Νέα Δημοκρατία συμμετέχει από τα φοιτητικά της χρόνια όντας μέλος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και εν συνεχεία της ΟΝΝΕΔ Αιτωλοακαρνανίας. Σήμερα είναι μέλος της οργάνωσης Αγρινίου του κόμματος. Είναι 35 ετών, παντρεμένη με τον εκδότη Γιώργο Ροΐδη και μητέρα δύο κοριτσιών.

Αναφορικά με την υποψηφιότητά της αναφέρει τα εξής:


"Φίλες, φίλοι

Συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο Αιτωλοακαρνανίας θεωρώντας τιμητικό για εμένα το κάλεσμα να συστρατευθώ σε αυτόν τον κρίσιμο εκλογικό αγώνα της Νέας Δημοκρατίας και του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά.

Απευθύνομαι σε καθεμία και καθέναν από εσάς χωρίς να προσποιηθώ κάτι διαφορετικό από αυτό που είμαι: μια εργαζόμενη μητέρα που βιώνω την δύσκολη καθημερινότητα και τις αγωνίες της γενιάς μου αλλά και συμμερίζομαι τις προσδοκίες για ένα καλύτερο μέλλον.

Συμμετέχω σε αυτόν τον αγώνα γιατί θεωρώ υποχρέωση μου να μην αρκεστώ στην (ανέξοδη ή μη) κριτική για όλα όσα μας οδήγησαν στην κρίση αλλά να αγωνιστώ κι εγώ, όσο μου αναλογεί, ώστε τα λάθη του παρελθόντος να μην επαναληφθούν. Συμμετέχω, γιατί πιστεύω πως η επίπονη σταθερότητα που επιτεύχθηκε με πολύ κόπο από τον Ιούνιο του 2012 δεν πρέπει να ανατραπεί από το λαϊκισμό και τους τυχοδιωκτισμούς, γιατί πιστεύω πως ο ευρωπαϊκός προσανατολισμός της χώρας είναι αδιαπραγμάτευτος.

Εύχομαι καλή δύναμη και καλό αγώνα σε όλους τους συνυποψηφίους μου στο ψηφοδέλτιο Αιτωλοακαρνανίας της Νέας Δημοκρατίας . Εύχομαι παράλληλα καλή δύναμη σε όλους όσους ,αν και σε διαφορετικά πολιτικά μετερίζια, συμφωνούν πως με την Ελλάδα δεν πρέπει να παίζουμε!

Εύχομαι το 2015 να είναι μια καλή χρονιά για τον καθέναν από εσάς και για τη χώρα μας.

Για το σκοπό αυτό θα δώσω τον αγώνα ΜΑΖΙ ΣΑΣ."