Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Ευ. Αντώναρος: "Χειροπιαστό και μετρήσιμο το έργο του Βασίλη Μαγγίνα"

Την συγκίνησή του για την «απώλεια» του Βασίλη Μαγγίνα εκφράζει με  δήλωση του στο MessolonghiNews ο τ. υπουργός και βουλευτής, Ευάγγελος Αντώναρος.
Ο κ. Αντώναρος μιλά για απώλεια για τον τόπο τονίζοντας:
«Βρίσκομαι στο εξωτερικό οπού πληροφορήθηκα μόλις με μεγάλη συγκίνηση τον πρόωρο χαμό του Βασίλη Μαγγίνα,  καλού μου φίλου για πάνω από 30 χρόνια.
Ο Βασίλης αφοσιώθηκε από πολύ νεαρή ηλικία, αμέσως μετά την μεταπολίτευση, στην εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, δηλαδή σε μια περίοδο που η σύγχρονη Ελλάδα "στηνόταν" από την αρχή κάτω από τις οδηγίες του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Ο Βασίλης Μαγγίνας εργάσθηκε σκληρά και αθόρυβα - από διάφορες θέσεις ευθύνης - όπως άρμοζε στη μετριοφροσύνη που τον χαρακτήριζε.



Και ήξερε, όποια θέση κι αν έπαιρνε όποια καθήκοντα κι αν του ανέθεταν, να παράγει έργο. Χειροπιαστό και μετρήσιμο. Συνεργαστήκαμε στενά κατά τη διάρκεια της διακυβέρνησης της χώρας από τον Κώστα Καραμανλή όταν έγινε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος κι αργότερα Υπουργός κι εγώ ήμουν κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Εκτίμησα τότε, από κοντά τις ικανότητες του, περισσότερο από ποτέ. Κι επωφελήθηκα -- κάτι που δεν έχω πει ποτέ -- από συμβουλές που μου έδωσε από την παλιά του πείρα ως κυβερνητικός εκπρόσωπος. Ο Βασίλης ο φίλος θα μου λείψει πολύ. Και θα λείψει και στον τόπο.

Στην οικογένεια του, τη σύζυγο και τη κόρη του, απευθύνω από την καρδία μου τα πιο ειλικρινή συλλυπητήρια για την τεράστια αύτη απώλεια