Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Ασημάκης Φωτόπουλος: "Έχουμε χρέος να προστατεύσουμε την επόμενη μέρα της παράταξης και να διασφαλίσουμε την ενότητά της"

Με γραπτή του δήλωση, ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ, Ασημάκης Φωτόπουλος ξεκαθαρίζει ότι παραμένει σταθερός στη θέση του για στήριξη της υποψηφιότητας της Ντόρας Μπακογιάννη, για την προεδρία της ΝΔ.
Προφανώς για τη δήλωση του αυτή κ. Φωτόπουλου αφορμή αποτέλεσε το σχόλιο μας στην προηγούμενη ανάρτηση: «Επειδή μια "φωτογραφία ίσον χίλιες λέξεις" δεν αποκλείεται τις επόμενες ημέρες ο υποψήφιος βουλευτής Ασημάκης Φωτόπουλος να διαφοροποιηθεί από την αρχική του θέση για στήριξη της Ν. Μπακογιάννη...»
Ένα σχόλιο που προέκυψε από το γεγονός και μόνο ότι ο Ασημάκης Φωτόπουλος που ήταν παρών σε όλες τις επισκέψεις του Α. Σαμαρά στην Αιτωλοακαρνανία την περασμένη Πέμπτη και έδειχνε να απολαμβάνει με ευχαρίστηση, την ενθουσιώδη υποδοχή που επεφύλαξαν οι οπαδοί της ΝΔ στον υποψήφιο πρόεδρο της ΝΔ.
Σε κάθε περίπτωση η αποστροφή της δήλωσής του ότι: «Η παρουσία όλων μας στις προεκλογικές εκδηλώσεις των υποψηφίων αρχηγών, αμβλύνει τα πάθη και μετριάζει την αυξημένη πόλωση. Έχουμε χρέος να προστατεύσουμε την επόμενη μέρα της παράταξης και να διασφαλίσουμε την ενότητά της. Αυτό τον δρόμο εγώ επέλεξα. Αρωγός και θιασώτης του πολιτικού μας πολιτισμού» αναδεικνύει σοβαρότητα και υπευθυνότητα απέναντι στις διαδικασίες που ακολουθούνται στη ΝΔ.
Ακολουθεί η δήλωση του Ασημάκη Φωτόπουλου:
«Σε απάντηση δημοσιευμάτων που με θέλουν να διαφοροποιούμαι στην επιλογή μου για την νέα ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, αισθάνομαι την ανάγκη να διευκρινίσω τα ακόλουθα:
Η επιλογή που έχω κάνει στο πρόσωπο της κας Ντόρας Μπακογιάννη μένει σταθερή και αταλάντευτη.
Την απόφασή μου αυτή δεν θα την κλονίσουν οι όποιες πιέσεις ή εκβιαστικά διλλήματα μου τίθενται από όπου κι αν προέρχονται. Ανακόλουθος στην ζωή μου δεν υπήρξα ποτέ.
Η επιλογή μου αυτή δεν συνδέεται με προσωπικές μου επιδιώξεις ή σκοπιμότητες. Δεν προσδοκώ εύνοια, δεν αναμένω απολύτως τίποτα.
Την θέση του ο καθένας στην πολιτική την κερδίζει. Δεν την διαπραγματεύεται ούτε του χαρίζεται.
Την στάση μου και την συμπεριφορά μου δεν την καθόρισαν ποτέ τα πρόσωπα, αλλά οι πολιτικές που αυτά εκφράζουν.
Η επιλογή μου στο πρόσωπο της Ντόρας Μπακογιάννη έγινε με γνώμονα την εκπλήρωση των κοινών μας προσδοκιών και οραμάτων. Με κριτήρια πολιτικά για το μέλλον της παράταξης και του τόπου μας.
Τιμώ τον κ Σαμαρά όπως και κάθε υποψήφιο για την θέση του προέδρου του κόμματος. Αυτό πρέπει να πράττουμε όλοι. Να σταθούμε με αξιοπρέπεια στον αγώνα των υποψηφίων αρχηγών. Να τιμήσουμε την παράταξη και τα ιδανικά της.
Η παρουσία όλων μας στις προεκλογικές εκδηλώσεις των υποψηφίων αρχηγών, αμβλύνει τα πάθη και μετριάζει την αυξημένη πόλωση. Έχουμε χρέος να προστατεύσουμε την επόμενη μέρα της παράταξης και να διασφαλίσουμε την ενότητά της.
Αυτό τον δρόμο εγώ επέλεξα. Αρωγός και θιασώτης του πολιτικού μας πολιτισμού.»