Σάββατο 15 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήρια επιστολή της Νάγιας Δακαλάκη


Η Παναγιώτα (Νάγια) Δακαλάκη που ως γνωστό ήταν υποψήφια σύμβουλος στην Αιτωλοακαρνανία με τον συνδυασμό «Όλα από την αρχή» του νεοκλεγέντα περιφερειάρχη, Νεκτάριου Φαρμάκη (σ.σ. συγκέντρωσε 5.570 ψήφους!),  σε ευχαριστήρια επιστολή της μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη νέας περιφερειακής αρχής στη Δυτική Ελλάδα σημειώνει:
«Αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξή σας στις πρόσφατες Περιφερειακές Εκλογές.
Συμμετείχα, ως Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος, στον συνδυασμό του Νεκτάριου Φαρμάκη, "Όλα από την αρχή", για τις αξίες και τα ιδανικά τα οποία πρεσβεύει τόσο ο ίδιος όσο και ο συνδυασμός.
Σε όλο αυτό το ταξίδι της προεκλογικής περιόδου, είχα την ευκαιρία να συναντήσω παλιούς μου φίλους οι οποίοι ήταν στο πλευρό μου σ' αυτά τα 17 χρόνια πολιτικής μου διαδρομής στην Αυτοδιοίκηση. Όπως, επίσης, είχα την χαρά να κάνω νέους φίλους από όλο το Νομό μας και με όλους εσάς μαζί χτίσαμε σχέσεις εμπιστοσύνης και εκτίμησης. Και το ταξίδι αυτό ολοκληρώθηκε με την εκλογή του Νεκτάριου Φαρμάκη στην θέση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας.
Παρόλο που δεν εξελέγην,  έχω ήρεμη την συνείδησή μου ότι αγωνίστηκα μη έχοντας ουδεμία πολιτική ή κομματική στήριξη και κυρίως χωρίς κανένα πατρονάρισμα συγγενικού ή άλλου πολιτικού οικογενειακού ονόματος
Έκανα έναν ηθικό και τίμιο αγώνα, σεβόμενη τις αξίες και τα όρια της πολιτικής αρένας χωρίς να προσβάλλω ή να εκθέσω συνυποψηφίους τόσο του ιδίου όσο και άλλου συνδυασμού.
Σ' αυτό το σημείο, θα ήθελα, ιδιαιτέρως, να ευχαριστήσω τους συνδημότες μου, κατοίκους της ιδιαίτερης πατρίδας μου, της Ιεράς πόλεως Μεσολογγίου, που για μια ακόμη φορά με ανέδειξαν ΠΡΩΤΗ στην κατάταξη της σταυροδοσίας



Πρόκειται για ανθρώπους τους οποίους γνωρίζω προσωπικά, μοιραζόμαστε στιγμές της καθημερινότητάς μας και, όλοι μας, κρινόμαστε τόσο ως άνθρωποι όσο και ως πολίτες αυτής της πόλης.
Φίλες και φίλοι,
Σ' αυτόν τον αγώνα με όρους δικαίου και διαφάνειας, είχα δίπλα μου την οικογένειά μου, η οποία από την πρώτη στιγμή με στήριξε και την οποία ωφείλω να ευχαριστήσω θερμά.
Υπόσχομαι να τιμήσω και πάλι, την επιλογή σας στο πρόσωπό μου