Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Το ευχαριστώ, η υπόσχεση και το "παράπονο" της Αριστέας Ρόμπολα - Ζήκου μετά την ικανοποιητική εκλογική της επίδοση


Ικανοποιητική επίδοση στη σταυροδοσία του συνδυασμού «Δήμος για τα παιδιά μας» (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ) είχε η Αριστέα Ρόμπολα – Ζήκου, αφού αφενός συγκέντρωσε 472 ψήφους και αφετέρου κατετάγη πρώτη ανάμεσα στις συνυποψήφιες της στο λίστα του συνδυασμού για την εκλογική περιφέρεια Οινιαδών.
Επίδοση άκρως ικανοποιητική για τον επιπρόσθετο λόγο ότι στον συνδυασμού του Νίκου Καραπάνου ήταν αρκετά δύσκολη υπόθεση, του ενός "έξω" σταυρού από τις δυο άλλες περιφέρειες, λόγω του τρόπου συγκρότησης του συνδυασμού καθώς σε κάθε περιφέρεια υπήρχαν υποψηφιότητες με «δυνατά» ερείσματα στις άλλες…
Έτσι η Αριστέα Ρόμπολα εμφανώς χαρούμενη από την εκλογική της επίδοση σε ευχαριστήρια ανάρτησή της στο Facebook σημείωσε μεταξύ άλλων:
«Θέλω να ευχαριστήσω πρώτον: τον Δήμαρχο Νίκο Καραπάνο που μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του πιστεύοντας από την αρχή την αξία μου σαν γυναίκα κ σαν άνθρωπος που αγαπάω τον τόπο μου το χωριό μου τους ανθρώπους του Δήμου μου!!!
Θέλω δεύτερον: να ευχαριστήσω τον πατέρα μου Σταΐκο Ρόμπολα που ήταν αθόρυβα από την αρχή δίπλα μου και μετά δεν με παράτησε στην προσπάθεια μου γιατί όλα ξεκινάνε από την βάση της οικογένειας μας...




Επίσης ευχαριστώ τους δυο άντρες της ζωής μου τον σύζυγό μου Αντώνη Ζήκο που ήταν συνέχεια κοντά μου να μου δίνει ΔΥΝΑΜΗ και τον γιο μου Μιχάλη που δίνει πανελλήνιες και κάθε φορά που έφευγα περιοδεία τον ρωτούσα: «να τα παρατήσω ναμαι κοντά σου;» και μου απαντούσε: «προχώρα μάνα είσαι κοντά μας δείξε την αξία σου και πολέμα για τον Δήμο μας
Τρίτον: θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους όλους που μου εμπιστεύτηκαν τον ψήφο τους, ανεξάρτητα αν εκλεγόμουν, με τίμησαν, μου κλείσανε το μάτι, την ώρα που πήγαιναν στην κάλπη, μου χαμογέλασαν κι αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ, είναι τιμή μου!!!!
Τέταρτον: Θέλω ιδιαίτερα να ευχαριστήσω όλους τους συγγενείς, φίλους, γνωστούς που δεν με ψήφισαν κι όταν με έβλεπαν την ώρα της κάλπης άλλαζαν κατεύθυνση και να τους πω ότι στην αρχή θύμωσα, πείσμωσα… Μετά όμως κατάλαβα μου έκαναν καλό γιατί έμαθα ότι δεν μπορούμε όλοι να είμαστε αρεστοί σε όλους και οτι η ψήφος είναι δικαίωμα καθενός μας.
Τέλος, όσοι με πολέμησαν σκληρά στο ίδιο το χωριό μου και ξέρουν καλά ποιοι είναι, αυτούς λοιπόν δεν τους ευχαριστώ, τους συγχωρώ. Όμως, στα μάτια μου απλά ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΚΑΝ. Ίσως να τρόμαξαν με το ανάστημα μου, την επιλογή να μπω σ ένα ψηφοδέλτιο με δυνατά ονόματα, δεν άντεξαν οτι με το χαμόγελο μου και την κοινωνική μου διαδρομή, κερδίζονται ΚΑΘΑΡΟΙ ΨΗΦΟΙ.
Για εμένα οι 472 ψήφοι μου ήταν «παρθένοι», χωρίς εξαγορά, χωρίς λυκοφιλίες, χωρίς συνεταιρισμούς, ήταν ψήφοι που περνάνε πλέον απ όλους σας, σαν ΠΟΛΙΤΙΚΗ μου ΠΡΟΙΚΑ για το μέλλον και σας ευχαριστώ όλους για αυτή την τιμή!
Στο χώρο του ποδοσφαίρου που υπηρετώ με αποκαλούν «σιδηρά κυρία» του ποδοσφαίρου, στην πολιτική ακόμα κι αν δεν κέρδισε ο συνδυασμός μου με αποκαλούν «Τζαβέλαινα»!
Τι μεγαλύτερη επιτυχία να αποκτάς μόνη σου τέτοια προσωνύμια