Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Ο Θανάσης Παπαθανάσης αντί του Χρήστου Παϊσΐου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία - Τι αναφέρει σε γραπτή του δήλωση


Μια αλλαγή υπήρξε στην εκλογική λίστα της ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία κυριολεκτικά λίγες ώρες πριν την κατάθεση στο Πρωτοδικείο των υποψηφιοτήτων και αφορά τον «εκπρόσωπο» της Ναυπακτίας στο ψηφοδέλτιο.
Έτσι ενώ αρχικά ανακοινώθηκε η υποψηφιότητα του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Μεσολογγίου, Χρήστου Παϊσίου (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ) τελικά λόγω κωλύματος (σ.σ. έπρεπε να παραιτηθεί από την προεδρία του συλλόγου) δήλωσε ότι δεν θα συμμετάσχει και έτσι το μεσημέρι της Πέμπτης 20/6 αντικαταστάθηκε από τον αντιπρόεδρο του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου και πρώην δήμαρχο Ναυπακτίας, Θανάση Παπαθανάση.
Έτσι στην πρώτη του δήλωση ο Θανάσης Παπαθανάσης αναφερόμενος στην υποψηφιότητά του τονίζει:
«Κλείνοντας 21 ολόκληρα χρόνια στην πολιτική σκηνή και υπηρετώντας τον πολίτη μέσα από όλες τις θέσεις  της Αυτοδιοίκησης (δημοτικός σύμβουλος, αντιδήμαρχος, δήμαρχος Ναύπακτου, μέλος διοίκησης ΚΕΔΕ) ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης,  αποφάσισε να με τιμήσει με την εμπιστοσύνη του και να μου δώσει τη δυνατότητα να συμβάλω με τις δυνάμεις μου σε έναν μεγάλο σκοπό, να αλλάξουμε την Αιτωλοακαρνανία, πάντα σε συνεργασία με όλους εσάς. Άλλωστε η θητεία μου στην τοπική Αυτοδιοίκηση αποτελεί σημαντικό εφόδιο για όλες εκείνες τις αλλαγές που θέλουμε να κάνουμε για το καλό του νομού μας. 



Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας ως αιρετός 
Έχοντας μάθει να αγωνίζομαι για την τοπική Αυτοδιοίκηση γνωρίζω από πολύ κοντά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Με όπλο αυτή την εμπειρία μου θα δώσω το δικό μου αγώνα έχοντας πάντα στο πλευρό μου όλους εσάς για να δημιουργήσουμε μαζί  ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας. 
Μπαίνω λοιπόν σε έναν δυνατό και διαφορετικό εκλογικό αγώνα έχοντας όλους εσάς δίπλα μου για τις εθνικές εκλογές της 7ης Ιουλίου, έτσι ώστε από το μετερίζι του βουλευτή πλέον να μπορώ να σας υπηρετώ και μαζί να δώσουμε λύσεις στα μεγάλα προβλήματα που ταλανίζουν την Αιτωλοακαρνανία. 

Είμαι πτυχιούχος της Φαρμακευτικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και έχω μετεκπαιδευτεί στο Φαρμακευτικό Marketing και στις Ομοιοπαθητικές Εφαρμογές. Ολοκλήρωσα το Μεταπτυχιακό (MSc) μου «Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος Καταστροφών και Κρίσεων» στο ΕΚΠΑ. Έχω συμμετάσχει σε προγράμματα Έρευνας- Τεχνολογίας του Ινστιτούτου Φαρμακευτικών Ερευνών και Τεχνολογίας (Ι.Φ.Ε.Τ). Γνωρίζω αγγλικά και γαλλικά.
Από το 1996 είμαι ιδιοκτήτης Φαρμακείου στη Ναύπακτο και από το 1999 μέτοχος και μέλος της Συνεταιριστικής Επιχείρησης Φαρμακοποιών Δυτικής Ελλάδας (Σ.Ε.Φ.Α.Ρ).
Το 1998 εκλέχθηκα μέλος του Δ.Σ του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αιτωλοακαρνανίας και Αντιπρόεδρος από το 2002 έως το 2013.
Από το 2004 εκλέγομαι διαρκώς αντιπρόσωπος για τον Πανελλήνιο Φαρμακευτικό Σύλλογο του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αιτωλοακαρνανίας.
Το 2005 εκλέχθηκα μέλος του Δ.Σ. του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου (ΠΦΣ) ενώ την ίδια χρονιά τοποθετήθηκα μέλος του Δ.Σ του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκου (Ε.Ο.Φ.) και μέλος της Επιτροπής Ασφαλιστικών Ταμείων.

Το 2003 εκλέχθηκα Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Ναυπακτιακός Αστέρας και παράλληλα διετέλεσα μέλος διάφορων Αθλητικών Συλλόγων της περιοχής καθώς και του Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρία.

Στις Δημοτικές εκλογές του 2002, εκλέχθηκα πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Ναύπακτου, μεταξύ των υποψηφίων όλων των παρατάξεων.

Το 2006 εκλέχθηκα Δήμαρχος Ναύπακτου, ο νεότερος στην ιστορία της πόλης, ενώ λίγους μήνες αργότερα, εκλέχθηκα μέλος της Γενικής Συνέλευσης της ΚΕΔΚΕ.

Το 2014 έγινα μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της ΚΕΔΕ και Αντιπρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας Νεολαίας και Θρησκευμάτων, θέσεις που κατέχω έως και σήμερα.

Το 2018 εκλέχθηκα από το ΔΣ της ΚΕΔΕ μέλος του Κογκρέσου Τοπικών και Περιφερειακών αρχών στο Στρασβούργο.
Επίσης από το 2014 έως και σήμερα είμαι αιρετό μέλος της Ολομέλειας του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ).

Από το 2008 έως το 2017 υπήρξα Ειδικός Γραμματέας του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου. 

Το 2017 εκλέχθηκα Αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου, του Ανώτατου Συνδικαλιστικού Οργάνου των Φαρμακοποιών της χώρας που εκπροσωπεί 11000 φαρμακεία. Από το 2016 είμαι μέλος της Γενικής Συνέλευσης και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Πανευρωπαϊκής Ένωσης Φαρμακοποιών (PGEU).

Από το 2018 είμαι ο εκλεγμένος Αντιπρόεδρος της Πανευρωπαϊκής Ένωσης Φαρμακοποιών (PGEU) που εκπροσωπεί 33 χώρες και περισσότερα από 450.000 φαρμακεία.»