Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Οι λόγοι που μετέχω στις Δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου.

Γράφει ο Γιάννης Καρανικόλας
Επικεφαλής του συνδυασμού "ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ" δήμου Μεσολογγίου 

Με αυτό το  Δελτίου Τύπου θέλω να κάνω γνωστό, γιατί αποφάσισα να  ασχοληθώ με τα κοινά και συγκεκριμένα με τη διεκδίκηση της Δημαρχίας του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου.
Για την ιστορία, θέλω να αναφέρω ότι είμαι συνδικαλιστής στον χώρο μου, είμαι μέλος της Ε.Κ.Ο. Ιατρών, Ιδρυτικό μέλος του Σωματείου Ειδικευομένων Βιοπαθολόγων – Μικροβιολόγων με έντονη δράση για την αναβάθμιση και άσκηση της σωστής Ιατρικής πράξης στον Ελληνικό χώρο. Ήμουν και είμαι ενεργός πολίτης και δε δυσκολεύομαι  να έρθω σε ρήξη με συμφέροντα ή ακόμα με τον καλύτερό μου φίλο ή αδελφό και να πάρω αποφάσεις που ευνοούν το μεγαλύτερο σύνολο και όχι μια μειονότητα. Δεν είμαι άνθρωπος της κλειστής παρέας και της κλίκας.
Είμαι Μεσολογγίτης, αγαπάω τον τόπο μου γι’ αυτό και επέλεξα  να έρθω και να ζήσω και επαγγελματικά να ιδιωτεύσω ως Μικροβιολόγος, στην Ιερά Πόλη του Μεσολογγίου, ενώ μου είχαν προταθεί και δοθεί θέσεις στην Αθήνα με καλές απολαβές.
Είμαι ένας από τους ανθρώπους, που πιστεύουν ότι την τύχη μας την φτιάχνουμε, αρκεί να προσπαθήσεις, να μεθοδεύσεις όλους εκείνους τους έμψυχους και άψυχους παράγοντες, ώστε να πετύχεις τον στόχο σου.
Είμαι 38 ετών, μεγαλωμένος στο Μεσολόγγι και όλα αυτά τα χρόνια δε θυμάμαι να έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στο Μεσολόγγι, πόσο μάλλον στα χωριά του Μεσολογγίου. Οι αλλαγές για να γίνουν θέλουν ενεργούς πολίτες, με  σωστές πολιτικές και καλή παιδεία, που θέλουν να αλλάξουν τη νοοτροπία  και το κατεστημένο της περιοχής μας, μακριά από τη ρουσφετολογία και την παρεϊστικη νοοτροπία,  αλλά που θέλουν να βάλουν τις βάσεις μιας αναπτυξιακής πορείας στον τόπο μας.
Από όσο θυμάμαι, για πάρα πολλά χρόνια υπήρχε και υπάρχει φιλο-αγρινιώτικη πολιτική. Τα περισσότερα έργα υποδομής και ανάπτυξης γίνονταν και γίνονται στο Αγρίνιο και την γύρω περιοχή. Όμως, για αυτό φταίμε και εμείς, γιατί όλοι οι Νομάρχες και οι Βουλευτές είναι Αγρινιώτες και για να εξασφαλίσουν ψήφους έκαναν και κάνουν ρουσφέτια και έργα στο Αγρίνιο και την γύρω περιοχή.
Δυστυχώς όμως, την φιλο-αγρινιώτικη πολιτική υπηρετούν και Δημότες μας, που κατέχουν υψηλές και υπεύθυνες θέσεις, όπως του Αντινομάρχη. Είναι πολλά τα ονόματα που υπήρξαν και υπάρχουν ως Αντινομάρχες που δεν κατάφεραν να φέρουν ουσία και αποτέλεσμα για το συμφέρον του τόπου μας, της περιοχής Μεσολογγίου.



Ανήκω στον πολιτικό χώρο της ΝΕΑΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, δεν είμαι όμως ταμένος σε πρόσωπα, αλλά σε Αρχές, Πιστεύω και Ιδεολογία. Οι κεντροδεξιές πολιτικές κατευθύνσεις είναι αυτές που με εκφράζουν και αυτές θα υπηρετώ.
Ζήτησα το «χρίσμα»  και την  στήριξη από τη ΝΕΑ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ για τις επερχόμενες Δημοτικές εκλογές, όμως με τα καινούργια δεδομένα  του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ και την πληθώρα των αρμοδιοτήτων που θα έχει ο Δήμος υπάρχει ανάγκη από ουσιαστικό, γεμάτο με ενεργούς πολίτες Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε να παίρνονται αποφάσεις με μόνο γνώμονα το καλό του τόπου, το καλό του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου. Δυστυχώς από το χώρο της ΝΕΑΣ  ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, τουλάχιστον για μερικούς Νεοδημοκράτες, μου ζητούσαν  ανταλλάγματα  και  θέσεις  για  τη  συμμετοχή  τους  στο  ψηφοδέλτιο  του  Συνδυασμού «ΕΝΕΡΓΟΣ  ΠΟΛΙΤΗΣ»  του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου. Έτσι, αποφάσισα να μη μετέχω στις εκλογές του Νοεμβρίου 2010 και ανακοίνωσα ότι αναστέλλω το Δημοτικό Συνδυασμό «ΕΝΕΡΓΟΣ  ΠΟΛΙΤΗΣ».  Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός,  να προσφέρω στον τόπο μου θέλω και να αγωνιστώ για αυτόν.
Σήμερα σε μια τόσο δύσκολη οικονομική κατάσταση που βρίσκεται η Χώρα μας η Περιφέρεια βρίσκεται στο στόχαστρο των αλλαγών. Δεν είναι τυχαίο που έκλεισαν το Ι.Ε.Κ. Μεσολογγίου, δεν είναι τυχαίο που θέλουν να κλείσουν το Στρατόπεδο   «Σπύρου Μουστακλή» , δεν είναι τυχαίο που ήθελαν να κλείσουν το Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου.
Ο μεγαλύτερος όμως εφιάλτης και πλήγμα για την οικονομία του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου,  είναι η μη χορήγηση  των επιδοτήσεων στους αγρότες για τα προϊόντα τους, από το 2013. Πολλές οικογένειες θα μείνουν άνεργες. Πρέπει δυναμικά να διεκδικήσουμε εναλλακτικές λύσεις, άλλες  θέσεις εργασίας, ώστε να λυθεί έγκαιρα το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί.
Από τα μέχρι σήμερα, πολιτικά πρόσωπα, που διεκδικούν τη Δημαρχεία του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου δεν κρίνω ότι είναι κάποιο άξιο και ικανό που θα μπορέσει δυναμικά να διεκδικήσει, να φέρει αλλαγές στο Δήμο μας, τόσο σε θέματα και καταστάσεις της καθημερινότητας, σε έργα υποδομής και οργάνωσης των Δημοτικών Υπηρεσιών.
Σε μία πολιτική απαξίωση που ζούμε, με την αγωνία των κομμάτων να βρούν τον υποψήφιο Δήμαρχο που θα φέρει περισσότερους ψήφους, με τα κοινώς λεγόμενα «λαμόγια» να καιροσκοπούν και να παρακολουθούν ποιός Υποψήφιος έχει το ρεύμα της Νίκης για να εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής στο ψηφοδέλτιο, επιλέγω να κατέβω ανεξάρτητος στην πολιτική σκηνή των εκλογών του Νοεμβρίου 2010, αλλά με ενεργούς πολίτες που θέλουν να προσφέρουν στον τόπο.
Έτσι, με την αρχική μου ομάδα ενεργών πολιτών, αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε στις Δημοτικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010. Θέλουμε όμως αρκετούς ακόμα ενεργούς πολίτες στο ψηφοδέλτιό μας και επειδή θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς στις προθέσεις μας, αλλά και σε αυτά που θέλουμε να πράξουμε, θα γνωστοποιήσουμε γρήγορα το πρόγραμμά μας κατά διαφόρους τομείς.