Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Θ. Σώκος: "Με ποια κριτήρια με απέκλεισαν;"


Μόνο σιωπηλός δεν έμεινε  ο νομάρχης Αιτωλοακαρνανίας, Θύμιος Σώκος στο άκουσμα της επιλογή Κατσιφάρα για τη θέση του υποψηφίου αιρετού περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας. Ο κ. Σώκος με δήλωσή του στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ ξεκαθαρίζει ότι δεν νιώθει πικρία για την επιλογή Κατσιφάρα ταυτόχρονα όμως εκφράζει τον προβληματισμό του για τα κριτήρια αποκλεισμού της υποψηφιότητάς του.
«Δεν είμαι ούτε υπήρξα ποτέ επαγγελματίας πολιτικός ή αξιωματούχος στο ΠΑΣΟΚ. 
Είμαι ενεργός πολίτης με συγκεκριμένη ιδεολογία, την οποία και ακολουθώ επιχειρώντας να προσφέρω και να είμαι χρήσιμος στο κοινωνικό σύνολο. 
Δεν νιώθω ούτε πικρία ούτε δυσαρέσκεια από την επιλογή του κ. Κατσιφάρα. 
Έχω όμως έναν προβληματισμό σε σχέση με τα κριτήρια βάσει των οποίων αποκλείστηκε η δική μου υποψηφιότητα» υπογράμμισε ο κ. Σώκος μιλώντας στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.