Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Ν. Μπαλαμπάνης: "Στόχος μας μια ισχυρή περιφέρεια"

Τους λόγους που τον οδήγησαν να ειναι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον συνδταςμό του Απ. Κατςιφάρα αναλύει σε δήλωσή του ο Μεςολογγίτης Νίκος Μπαλαμπάνης (ΜSc Αρχιτέκτων Ναυπηγός Μηχανικός, MSc Μηχανολόγος Μηχανικός, Επιχειρηματίας - Μέλος της Αντιπροσωπείας του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας):

«Φίλες και φίλοι,

Έχω την τιμή να σας ανακοινώσω την απόφασή μου να ασχοληθώ για πρώτη φορά με τις εκλογές της Περιφέρειας. Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες μου και την οικογένεια μου, αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση που μου έκανε ο Απόστολος Κατσιφάρας να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιό του ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος. Συμμερίζομαι τις αγωνίες και τις ανησυχίες των συμπολιτών μας και ιδιαίτερα της νέας γενιάς, της δική μας γενιάς . Δεν μπορώ να μένω ασυγκίνητος στα δεινά που συσσωρεύονται στην Αιτωλοακαρνανία.


Δεν ευαγγελίζομαι μαγικές λύσεις. Με τη φλόγα και τα όνειρα του νέου ανθρώπου αλλά και την εμπειρία του ανθρώπου που ασχολείται με επιχειρηματικές δραστηριότητες, θεωρώ ότι μπορώ να συμβάλω, στη δημιουργία ικανών και αναγκαίων συνθηκών για μια ορθολογική ανάπτυξη της Περιφέρειας μας , που με τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχει μπορεί να αποτελέσει σημείο αναφοράς και για το παγκόσμιο τουρισμό αλλά και για άλλες πολλές δραστηριότητες στις οποίες θα απασχολείται το σύνολο του ενεργού δυναμικού της περιοχής μας ( επιστημονικό, τεχνικό, υπαλληλικό, αγροτικό, κτηνοτροφικό, τουριστικό κτλ).

Στόχος μου να συμβάλλω υπεύθυνα με όλες μου τις δυνάμεις για μια ΙΣΧΥΡΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ!

Σας καλώ όλους να στηρίξετε το έργο του Περιφερειάρχη μας Απόστολου Κατσιφάρα, στις ερχόμενες εκλογές και ελπίζω με τη βοήθειά σας να αναδειχθώ Περιφερειακός Σύμβουλος».