Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Νίκος Φλώρος: Γιατί με τον Κώστα Αντωνίου

Γράφει ο Νίκος Ι. Φλώρος
Συνταξιούχος υπάλληλος ΑΤΕ

Με επίγνωση της σπουδαιότητας της απόφασής μου, σας ανακοινώνω ότι δηλώνω παρών στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές.
Την απόφασή μου αυτή έλαβα κατόπιν πολλών σκέψεων ως και επιμόνων παροτρύνσεων συμπολιτών μας, γιατί δεν μπορεί και δεν δικαιούται να απόσχει κανένας ενεργός περί τα κοινά πολίτης, από τον αγώνα που καλείται και πρέπει να δώσει το Μεσολόγγι για τη διαφύλαξη όσων του είχαν απομείνει, αλλά και για την ανάπτυξή του περαιτέρω.
Αποφάσισα λοιπόν να συμμετάσχω στον αγώνα των δημοτικών εκλογών, με σκοπό όχι για να κερδίσω τη μάχη, αποσπώντας την ψήφο σας, αλλά για να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις στο Μεσολόγγι όπου γεννήθηκα, μεγάλωσα, εργάστηκα επαγγελματικά, δημιούργησα οικογένεια και προπαντός στην πόλη που ζουν και δραστηριοποιούνται και όλα τα παιδιά μου.
Στον αγώνα αυτό κατεβαίνω ελεύθερος παντός βάρους και υποχρέωσης, απηλλαγμένος από επαγγελματικές ενασχολήσεις, ως συνταξιούχος τραπεζικός υπάλληλος, αλλά και οικογενειακές υποχρεώσεις, έχοντας αποκαταστήσει επαγγελματικά τα παιδιά μου.
Για την επιλογή του υποψηφίου Δημάρχου, στο ψηφοδέλτιο του οποίου θα επέλεγα να συμμετάσχω έθεσα ως κριτήρια:
Το Ήθος του, Την Εμπειρία του στα κοινά, Το Πρόγραμμά του, Την Αποφασιστικότητά του για την εφαρμογή των όποιων προεκλογικών δεσμεύσεων, Την Ικανότητά του για τη διαφύλαξη και προώθηση των συμφερόντων του Δήμου μας.



Για τον λόγο αυτό καθυστέρησα να πάρω την απόφασή μου, γιατί έπρεπε να επιλέξω μεταξύ αξιόλογων εν πολλοίς υποψηφίων Δημάρχων, τον πιο κατά την γνώμη μου ικανό. Έτσι εντάχθηκα στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Ξανά Μπροστά» με υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Κώστα Αντωνίου, ο οποίος κατά την γνώμη μου πληροί κατά το μάλλον τα παραπάνω κριτήρια.
Θεωρώ χρέος και υποχρέωση να τον ευχαριστήσω για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο αξιόλογο ψηφοδέλτιό του και εύχομαι σ΄αυτόν και σε όλους τους συνεργάτες του καλή επιτυχία.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς