Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Μαρία Φωκά: "Γιατί είμαι υποψήφια βουλευτής..."


Γράφει η Μαρία Φωκά
Υπ. βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με τη ΝΔ

Οι δέκα λόγοι που αποφάσισα να είμαι υποψήφια βουλευτής με τη ΝΔ στην Αιτωλοακαρνανία είναι οι εξής:
1. Γιατί η αποχή, ο ωχαδελφισμός και η απολιτικοποίηση δεν ταιριάζουν στους συνειδητοποιημένους και υπεύθυνους πολίτες!
2. Γιατί με όλες τις αδυναμίες και τα λάθη του, ο Κοινοβουλευτισμός και η Δημοκρατία είναι ο μόνος δρόμος μέσα από τον οποίο διεκδικούμε τα δικαιώματά μας και ζητάμε κοινωνική δικαιοσύνη!
3. Γιατί το μέλλον  θέλει καθαρό σχεδιασμό, συγκεκριμένο και αποφασιστικό πρόγραμμα και όχι εξαναγκαστικές, βεβιασμένες κινήσεις ή αόριστες πολιτικές!
4. Γιατί βαρέθηκα να βλέπω τα λάθη να επαναλαμβάνονται, να διογκώνονται
και να διαιωνίζονται και κανείς απ΄ όσους φταίνε να μην πηγαίνει σπίτι του!
5. Γιατί θέλω να επιστρέψει η Αξιοκρατία και η Διαφάνεια και ν΄ακουστεί η φωνή μας ως σκεπτόμενων πολιτών και όχι εύπιστων ψηφοφόρων!
6. Γιατί αγαπώ τον τόπο μου και μένω σ΄ αυτόν από επιλογή!
7. Γιατί θέλω τα παιδιά μου να τα μεγαλώσω και να τα κρατήσω στον τόπο που τα γέννησα, δίνονάς τους ένα μέλλον χωρίς υποθήκες και περιορισμούς.
8. Γιατί η Αιτωλοακαρνανία έμεινε τόσα χρόνια στο περιθώριο και εγώ τη θέλω δυνατή και αναπτυσσόμενη!
9. Γιατί η Αιτωλοακαρνανία έχει προοπτικές ανάπτυξης που μπορεί και πρέπει να τις βασίσει στη γεωμορφολογία, την ιστορία, τον πολιτισμό και τον πρωτογενή παραγωγικό της τομέα!
10. Γιατί η Νέα Δημοκρατία δίνει ελπίδα πραγματοποίησης όλων αυτών και δίνει σε μένα την ευκαιρία να παλέψω για όσα πιστεύω!