Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

Για το τρένο που δεν "σφύριξε" θα μιλήσει ο Χρ. Βερελής


Για το τρένο που δεν "σφύριξε" θα μιλήσει ο Χρ. Βερελής

Αποκαλυπτικά στοιχεία και όλη η αλήθεια για το έργο και την προοπτική της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο – Κρυονέρι θα παρουσιαστούν από τον Χρίστο Βερελή. Για πρώτη φορά στο φώς της δημοσιότητας ποιοι πολιτικοί λογαριασμοί κρύβονται πίσω από την επίθεση στο έργο. Ποιοι πολέμησαν λυσσαλέα και υπονόμευσαν την ολοκλήρωση και λειτουργία του έργου.
Σημαντικά αποκαλυπτικά στοιχεία για την χρηστικότητα και την προοπτική του έργου της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αγρίνιο-Κρυονέρι αλλά και αναφορές για όσους πολέμησαν λυσσαλέα και υπονόμευσαν την ολοκλήρωση και λειτουργία του έργου είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι θα παρουσιασθούν από τον Χρίστο Βερελή σε κείμενο με το οποίο θα απευθυνθεί στους Αιτωλοακαρνάνες πολίτες.
Ο Χρίστος Βερελής θα αναφέρει ότι από το 1995 πριν καν εκλεγεί βουλευτής, ο ΟΣΕ είχε κάνει μελέτες και είχε αποφασίσει την κατά προτεραιότητα επαναλειτουργία της γραμμής.
Τότε όλοι οι φορείς χειροκροτούσαν ένθερμα…
Αφότου όμως έγινε Υπουργός, το έργο πολεμήθηκε λυσσαλέα και μαζί του στρεβλώθηκε και το όραμα του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα!
Ο Υποψήφιος Βουλευτής θα αναφέρει ότι:



Κρύβουν ότι το κομμάτι Αγρίνιο-Κρυονέρι ήταν προϋπόθεση από την Ευρωπαϊκής Επιτροπή για να εγκριθεί όλος ο Δυτικός Άξονας.
Αποσιωπήθηκε ότι το έργο είναι και σήμερα ένα από τα 26 εγκεκριμένα έργα προτεραιότητας όλης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.!!
Κάνουν ότι δεν γνωρίζουν πως η δαπάνη για το έργο αυτό, ήταν μόλις 6.5 εκατ.Ευρώ, δηλαδή όσο κοστίζουν μερικές εκατοντάδες μέτρα αυτοκινητόδρομου.
Δεν λένε ότι προβλέπεται η σύνδεση Κρυονέρι-Πάτρα με ιπτάμενο δελφίνι.
Δεν λένε ότι το εισιτήριο Αγρίνιο-Πάτρα θα κόστιζε περίπου το 15% της μετάβασης με Ι.Χ
Ο κ. Βερελής θα δώσει και για πρώτη φορά την είδηση ότι η χρήση της γραμμής θα βγει σε διαγωνισμό από το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων μέσα στο 2013.
Θα αποκαλύψει ότι η συνολική υποδομή του Δυτικού Άξονα θα αργήσει ίσως για κάποιες 10ετίες , αφού το τρένο χάθηκε με ευθύνη άλλων κυβερνήσεων από το 2004 και μετά.
Και μαζί του χάθηκε και μια απαραίτητη προϋπόθεση ανάπτυξης ενός μεγάλου κομματιού της δυτικής ακτής της χώρας, όπου ζουν 1 εκατ.Έλληνες.
Θα τονίσει ότι ο λόγος της επίθεσης δεν είναι το έργο αλλά η πολιτική σκοπιμότητα μείωσης και διαστρέβλωσης του έργου του “αντιπάλου”.
Συμπέρασμα από τα παραπάνω ότι οι μικροπολιτικές αυτές τακτικές είχαν οδυνηρές συνέπειες κυρίως για τους Αιτωλοακαρνάνες , με την στέρηση υποδομών και θέσεων εργασίας.

Αναδημοσίευση από το press gr