Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Εσωκομματικές τριβές στο ΠΑΣΟΚ προκαλεί η επιλογή Αντωνόπουλου για τη θέση του αντιπεριφερειάρχη

Με γραπτή του δήλωση ο Θανάσης Κατερινόπουλος, υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στην Αιτωλοακαρνανία και υποψήφιος για τη θέση του αντιπεριφερειάρχη εκφράζει την έντονη δυσφορία του για τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν από το ΠΑΣΟΚ για την επιλογή του αντιπεριφερειάρχη.
Τόσο στη δήλωσή του όσο και σε επιστολή του στον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ ο κ. Κατερινόπουλος χρησιμοποιεί σκληρές εκφράσεις και κυρίως προβαίνει σε διαπιστώσεις που προκαλούν αναταράξεις στους κόλπους του κυβερνώντος κόμματος.

Ακολουθούν  η δήλωση του κ. Κατερινόπουλου καθώς και η επιστολή του στον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ:
«Εύχομαι στον σύντροφο Απόστολο Κατσιφάρα να καταφέρει να ξεπεράσει τις συμπληγάδες της Αιτωλοακαρνανίας, που δημιούργησαν οι «εκπρόσωποι» του λαού της, με γνώμονα το προσωπικό ψηφοθηρικό τους συμφέρον και μόνο, καταστρατηγώντας κάθε έννοια ηθικής, αξιοκρατίας και διαφάνειας, στην Πολιτική.
Πρέπει κάποτε να καταλάβουν ότι ΠΑΣΟΚ είναι τα μέλη του, οι φίλοι του και ο απλός λαός που πίστεψε και πιστεύει στις αρχές της Διακήρυξης του, και όχι  οι πρωτεργάτες και εκφραστές πρόσκαιρων συμμαχιών με σκοπό την εξυπηρέτηση ετερόκλητων συμφερόντων.





Παρατίθεται αυτούσια η επιστολή μου της 1ης Οκτώβρη που παραδόθηκε στο Γραμματέα του Ε.Σ του ΠΑΣΟΚ, για ενημέρωση του λαού της Αιτωλοακαρνανίας.»
«Αθήνα, 1 Οκτωβρίου 2010.
Προς: Γραμματέα Ε.Σ.
       σ. Μ. ΚΑΡΧΙΜΑΚΗ.

Σύντροφε  Γραμματέα,
Η ιδρυτική διακήρυξη του ΠΑ.ΣΟ.Κ., εκφράζει  ΑΡΧΕΣ, ΑΞΙΕΣ, ΙΔΕΕΣ  ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ,  τις οποίες ο Πρόεδρος του ΠΑ.ΣΟ.Κ., από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την ηγεσία του Κινήματος έκανε Σημαία και προσωπικό του ΟΡΑΜΑ.
Το όραμα του Προέδρου έκανε πολλούς συντρόφους που ήταν απογοητευμένοι να συστρατευτούν μαζί του. Ένας από τους πολλούς είμαι και εγώ, θυσιάζοντας καριέρα, εξέλιξη και οικογένεια και συστρατεύτηκα μαζί του.
Ο Πρόεδρος  και το ΠΑ.ΣΟ.Κ. με τίμησε δύο φορές με τη συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτια του Νομού Αιτωλοακαρνανίας, πλην όμως στηρίχθηκα στις δυνάμεις μου, αυξάνοντας τις ψήφους του Κινήματος κατά 17.000 στο Νομό.
Εξέφρασα προσωπική επιθυμία, για τη θέση του Αντιπεριφερειάρχη Αιτ/νίας με μόνο στόχο την προσφορά στον τόπο μου, στο Κίνημά μου και στις ιδέες  που εκφράζει ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
Με λύπη μου πληροφορήθηκα από υπεύθυνα χείλη, ότι έγινε επιλογή προσώπου που μέχρι πρότινος  ηγείτο διασπαστικού ψηφοδελτίου στο Δήμο Αγρινίου.
Η τελική επιλογή έφτασε σε αυτό το σημείο μέσα από ίντριγκες, συναλλαγές, προσωπικές ψηφοθηρίες, επιβίωσης  «ιθυνόντων» και εκπροσώπων του λαού, από προσωπική ιδιοτέλεια και μόνο, με μια αιτιολογία αίολη και πολιτικά αδύναμη, ότι δήθεν «μαζεύονται» οι διασπαστικές κινήσεις.
Αίολη και πολιτικά αστήρικτη είναι διότι το πρόσωπο έχει καταστεί ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟ στο Νομό, οι διασπαστικές κινήσεις συνεχίζονται, δεν ενώνει η επιλογή, διχάζει και αποπολιτικοποεί τους ψηφοφόρους του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ιδιαίτερα αυτούς που πίστεψαν στο όραμα του Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
Και τούτο μπορείτε να το διαπιστώσετε γιατί από ότι λέει ο θυμόσοφος λαός «πολύ κακό τα λίγα σπίτια».
Κατόπιν τούτου, μετά από ώριμη σκέψη, με βαθύ αίσθημα ευθύνης, χωρίς προσωπικές πικρίες- γιατί αυτά προσωπικά δεν μου ταιριάζουν-σεβόμενος την μέχρι  τώρα προσωπική μου πορεία σ΄ όλη μου τη ζωή, το ΗΘΟΣ, τις ΑΡΧΕΣ την Ηθική στην Πολιτική, τη Συμμετοχή και Προσφορά, αρχές με τις οποίες γαλουχήθηκα, πίστευα και πιστεύω, σας γνωρίζω, σύντροφε Γραμματέα, ότι ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΚΑΤ΄ ΕΛΑΧΙΣΤΟ, να έχω συμμετοχή στα τεκταινόμενα του Νομού αλλά και γενικότερα στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα, ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ, ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ-ΕΚΒΙΑΣΜΩΝ, που κάποιους εξυπηρετούν εν αγνοία του Προέδρου  Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

Σύντροφε  Γραμματέα,
Παρακαλώ όπως με αντικαταστήσετε από το Συντονιστικό όργανο του Τομέα Εσωτερικών αλλά και του υπευθύνου της Ομάδας Προστασίας του Πολίτη του Κινήματος.
Κλείνοντας, επειδή μπορεί να θεωρηθεί ότι όλα αυτά τα γράφω εν βρασμό ψυχής, ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι  και μέσα από αυτή την επιστολή πιστεύω ακράδαντα ότι εκφράζω την πλειονότητα των ψηφοφόρων μου, που πίστεψαν, όπως και εγώ, στο όραμα του Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, που σήμερα όμως μετά από ένα χρόνο διακυβέρνησης έχει αρχίσει να ξεθωριάζει γιατί  ΚΑΠΟΙΟΙ δεν θέλουν και δεν επιθυμούν να βιώσει ο λαός αυτό το όραμα.
Εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου ο Πρόεδρος και αυτοί που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ  συνεχίζουν να τον στηρίζουν-μέσα σ΄ αυτούς και εγώ-και ιδιαίτερα ο Πρόεδρος σύντομα να οσμισθεί και να καταλάβει πως λειτουργούν και πολιτεύονται οι τοπικοί παράγοντες του ΠΑ.ΣΟ.Κ.(Αυτοδιοικητικοί και μη) εις το όνομα του Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.

                                                                              Με  εκτίμηση


                                                                   Θανάσης   Κατερινόπουλος  
                                                               -   Πολιτευτής Αιτωλοακαρνανίας
                                                               -   Επίτιμος  Πρόεδρος Αξιωματικών
                                                                   Ελληνικής  Αστυνομίας»