Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Απόστολος Κατσιφάρας: «Αυτή η Περιφερειακή Αρχή ανήκει σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα»

Δήλωση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα, αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των επαναληπτικών εκλογών:

«Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους πολίτες της Δυτικής Ελλάδας που ανταποκρίθηκαν στο μεγάλο προσκλητήριο για την προοδευτική λύση.

Όπως είχα δεσμευτεί, θα είμαι δίπλα στους πολίτες, όπως βρισκόμουν μέχρι σήμερα για να υπερασπιζόμαστε μαζί το δίκαιο της Δυτικής Ελλάδας.

Ευχαριστώ επίσης, από καρδιάς, όλους τους συνεργάτες μου, τους Αντιπεριφερειάρχες και όλους τους υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους που συνέβαλαν καθοριστικά στη μεγάλη μας νίκη.



 

Έχω αποφασίσει η αυτοδιοίκηση την επόμενη πενταετία να αποτελέσει το ανάχωμα των πολιτών σε κάθε κυβερνητική προσπάθεια υποβάθμισης της αξιοπρέπειάς τους.

Από την πρώτη στιγμή ο συνδυασμός μας «Δυτική Ελλάδα – Δικαίωμα στην Πρόοδο» ήταν ακηδεμόνευτος, αυτοδιοικητικός και προοδευτικός, έχοντας στο επίκεντρό του τον πολίτη.

Δέσμευσή μου να συνεργαστώ στο ακέραιο με όλους τους νεοεκλεγέντες Δημάρχους και των τριών Περιφερειακών Ενοτήτων, καθώς και όλους τους φορείς, για να φέρουμε τη Δυτική μας Ελλάδα, εκεί που πραγματικά της αξίζει.

Ευχαριστώ επίσης, όλους τους πολίτες που δοκιμάζονται σκληρά, αυτούς που μας τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά και αυτούς που είχαν μια άλλη επιλογή.

Αυτή η Περιφερειακή Αρχή ανήκει σε ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα».

Διαβάστε την συνέχεια εδώ