Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Ν. Καραπάνος: "Ολοι μαζί να δουλέψουμε για ένα καλύτερο αύριο στο δήμο Μεσολογγίου"

Ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου, Νίκος Καραπάνος σε γραπτή του δήλωση για το αποτέλεσμα της Κυριακής τονίζει:

"Ειλικρινά δεν βρίσκω λόγια για να σας ευχαριστήσω για τη στήριξη σας στις εκλογικές αναμετρήσεις της 18ης και της 25ης Μάιου. Είναι βέβαιο ότι αυτές τις δύο ημέρες θα τις θυμάμαι για όλη μου τη ζωή.

Θα θυμάμαι τις αντιδράσεις σας, την αγάπη σας. αλλά και την πληθώρα συναισθημάτων ζωγραφισμένα στα πρόσωπά σας. Με τη δική σας δύναμη ξημερώνει μια νέα μέρα στο Δήμο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου.

Μια μέρα που φέρνει νέα πρόσωπα στα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου, πρόσωπα γεμάτα ιδέες και θέληση για προσφορά. Σ'αυτή την προσπάθεια δεν περισσεύει κανένας. Πρέπει όλοι μαζί, πολίτες, Δημοτικό Συμβούλιο, Τοπικά Συμβούλια και Δήμαρχος να δουλέψουμε για ένα καλύτερο αύριο στο δήμο μας.

Κλείνοντας θέλω να συγχαρώ τους συνυποψήφιους μου, που έφτασαν μέχρι τον πρώτο γύρο των εκλογών για το ήπιο κλίμα που διατηρήθηκε σε όλη την προεκλογική περίοδο.


Όσον αφορά τον συνυποψήφιό μου στο 2ο γύρο, περίμενα τουλάχιστον να επικοινωνήσει μαζί μου να μου ευχηθεί όχι για εμένα προσωπικά, αλλά για επιτυχή αντιμετώπιση στα προβλήματα της περιοχής τα οποία αφορούν όλους. Αντ'αυτού δέχθηκα ένα τσουνάμι λάσπης, μετεκλογικό αυτή τη φορά. Δεν πρόκειται ωστόσο να μπω σε αυτή την αντιπαράθεση.

Εύχομαι σε όλο το Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και στα τοπικά Συμβούλια καλή Θητεία, Δύναμη και υπομονή για να αντιμετωπίσουμε τα δύσκολα προβλήματα που μας περιμένουν."