Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Ν. Παπαγεωργίου:"Στηρίζω την προσπάθεια του Ν. Μουρκούση"

 

Γράφει ο Νίκος Παπαγεωργίου

Μαθηματικός - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ιεράς Πόλης Μεσολογγίου

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Νεοχώρι Μεσολόγγι. Εδώ είναι οι αναμνήσεις μου, οι φίλοι μου, οι δικοί μου άνθρωποι.

Αυτός ο τόπος με τη μοναδική ιστορία, την πλούσια παράδοση και τους δημιουργικούς ανθρώπους, τα τελευταία χρόνια έχει μείνει στάσιμος. Οι ευκαιρίες χάνονται, η ανάπτυξη μένει υπόσχεση, οι ζωές των κατοίκων χειροτερεύουν.

Πρέπει να μπει ένα τέλος στην στασιμότητα. Να κάνουμε ένα βήμα μπροστά και νατον αλλάξουμε. Κρατώντας τα στοιχεία που μας κάνουν περήφανους γι’ αυτόν, αλλά κάνοντάς τον πιο όμορφο, πιο σύγχρονο, πιο ανθρώπινο.


Αυτός είναι ο στόχος του συνδυασμού «Συνεργασία Πολιτών» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Μουρκούση. Ενός συνδυασμού ανεξάρτητου, υπερκομματικού, ο οποίος θέλει και μπορεί να πάει τον τόπο μας μπροστά.

Στην προσπάθεια αυτή είμαι έτοιμος να συμβάλλω κι εγώ υποβάλλοντας για πρώτη φορά υποψηφιότητα.

Εδώ και πολλά χρόνια εργάζομαι με επιτυχία σε ένα δύσκολο και απαιτητικό χώρο όπως η εκπαίδευση. Έχω μάθει να πετυχαίνω στόχους, αλλά και να βοηθάω τους άλλους, ειδικά τα νέα παιδιά, να πετυχαίνουν και αυτοί τους δικούς τους.Να δουλεύω με σύστημα και να συνεργάζομαι με όλους. Και έχω μάθει ότι τίποτα δεν είναι αδύνατο όταν υπάρχει θέληση και όρεξη για δουλειά.

Αυτή είναι και η υπόσχεση που δίνω. Μεράκι και όρεξη για δουλειά. Και θα την τηρήσω.

Στην προσπάθεια του συνδυασμού μας για ένα πιο όμορφο, σύγχρονο και ανθρώπινο Μεσολόγγι θα είμαι κι εγώ παρών.



* Ο Νίκος Παπαγεωργίου γεννήθηκε το 1971 στο Νεοχώρι Οινιαδών.

Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 1996 εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης και είναι ιδιοκτήτης πετυχημένου φροντιστηριακού οργανισμού.Παράλληλα με τη δουλειά του έχει γράψει βιβλία μαθηματικής ανάλυσης για μαθητές Γ’ Λυκείου. Έχει διατελέσει Αναπληρωτής Πρόεδρος του Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Εκπαιδευτικών Ιδιωτικής – Γενικής Εκπαίδευσης, ενώ είναι μέλος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος.

Από τα φοιτητικά του χρόνια είχε σημαντική πολιτική και συνδικαλιστική δράση και έχει διατελέσει ηγετικό στέλεχος της φοιτητικής παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, τόσο στο Μαθηματικό, όσο και σε κεντρικό πανελλαδικό επίπεδο.